Dobrý den, ke každé službě tj. virtuální sídlo, trvalé bydliště apod. je v ceně příjem příchozí pošty do naší společné schránky. Veškerou poštu roztřídíme a mailem avízujeme konkrétní firmě nebo osobě, že mu něco přišlo a od koho to přišlo.
Zákazník nám to potvrdí, že avízaci po mailu přijal a sdělí co s poštou máme udělat.
-přeposlání je za 30,- Kč/ obálku v ČR
-skenování 10,- Kč/A4
-zdarma je archivace pošty do té doby než si ji po domluvě osobně vyzvednete (vyzvednutí je také zdarma, většinou k dispozici 2x týdně)
Poštu neavízujeme těm firmám, které mají svoje schránky s jejich jménem a pošta jim hází poštu přímo do jejich schránek. Tyto schránky s označením firmy jsou za příplatek.
Co se týká sdílené schránky pro 4 firmy, tak ta je také za příplatek (levnější varianta) a slouží pro 4 nezávislé firmy, resp. do ní chodí pošta většinou přímo. Každá z těchto firem má od schránky klíč a tak si mohou poštu vyzvedávat kdykoliv když jedou okolo.